echef-logo (3)

5 טיפים לשיווק עסק השף הפרטי שלכם באינסטגרם

תוכן עניינים
Chef at work

צילום אוכל הוא אחד השימושים הפופולאריים ביותר באינסטגרם, מה ששינה את אופן האכילה שלנו. גם המסעדות משנות את העיצוב שלהן, כך שלאורחים יהיה רקע יפהפה לתמונות שלהם, ושפים מעצבים מנות ייחודיות, יוצאות דופן בעלות ניגודיות צבעים נהדרת.

אז בתור שף, איך גם אתה יכול להכניס עוד עבודות באמצעות האיסטגרם?

טיפ 1: צלמו תמונות טובות יותר

מנת שף לאינסטגרם

זה נראה כמו טיפ מובן מאליו, אבל זה באמת הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות. האוכל שלכם יכול להיראות מדהים באופן אישי, אבל אם אתם לא יכולים לתפוס את האסתטיקה הזו בתמונה, אף אחד לא יידע על כך לעולם. יש המון מדריכים בחינם לכל אספקט של צילום אוכל, החל מתאורה ועד שימוש באפקטים מיוחדים, אז נצלו אותם. עם שלל האפליקציות בחינם לעריכת תמונות שיש היום בשוק האפליקציות, אינכם צריכים אפילו להשקיע בתוכנות מיוחדות ויקרות לעריכת התמונות!

טיפ 2: מצאו את הסגנון שלכם

המצב הנתון הוא שיש מיליוני תמונות אוכל באינסטגרם ואלפי תמונות חדשות מתווספות מדי יום, הדרך להתבלט היא למצוא סגנון שמתאים לכם. עבור חלק מהשפים הפרטיים המשמעות של זה, סגנון פיוז'ן בצבעים עזים על רקע לבן עז. עבור אחרים, יהיו אלה מנות ממוקדות בריאות עם רקע טבעי, ולאחרים זה יהיה אוכל מסורתי על צלחות מעוצבות בסביבה ביתית. זה הסגנון המיוחד שלכם – אתם צריכים למצוא אותו ולהתמיד בו!

טיפ 3: הוסיפו נגיעות אישיות

צילום אוכל

אם יש דבר שהריחוק החברתי הבהיר לנו, זה שבני האדם רוצים להתחבר זה לזה. והדרך בה הם עושים זאת היא על ידי שיתוף קטן מחייהם האישיים והאתגרים שלהם. עבור שפים זה יכול להיות למשל שיתוף של אסונות במטבח, סיפור הילדות שמאחורי המנה ההיא שיצרתם זה עתה, בישול עם חברים ובני משפחה, הסיבה שאתם מתלהבים ממנה או אפילו אהבתכם לסרטוני גורי חתולים חמודים!

שלב 4: שימוש בהאשטגים

פוסטים עם #האשטג אחד לפחות זוכים לאחוז גבוה יותר של מעורבות. כאשר אנשים רבים עוקבים אחר האשטג ספציפי ולא משתמש מסוים, האשטגים הם דרך נהדרת להרחיב את התפוצה שלכם בארץ ובעולם. האשטגים יעזרו לכם למצוא עוקבים חדשים ואולי למשוך את עיניו של מישהו שיכול להועיל לקריירת השף הפרטי שלכם.

האשטאגים הפופולאריים ביותר לתמונות אוכל כוללים

האשטגים של שף:

#שף #שףפרטי #מאסטרשף #שףפרטיעדהבית #שףפרטילאירועים #שףעדהבית #שףלאירועים #ארוחתשף #אינסטשף #שףפרטיארוחהזוגית #שףפרטילאירועיבוטיק #שףבשרים #שףקונדיטור #שףישראלי #מסטרשף #אירועישף

האשטגים של אוכל:

#אוכלישראלי #אוכלטוב #אוכלטעים #אוכלים #צילוםאוכל #אוכלאיטלקי #אוכלבריאות #בלוגאוכל #אוכלזההחיים #אוכלאוכלאוכל #אוכליםבסטייל #מזון #צילוםמזון #ארוחה #ארוחהטעימה

האשטגים באנגלית ( טוב להשתמש בכדי ליצור הרבה עוקבים ומעורבות)

#food #foodporn #foodie #instafood #foodstagram #foodphotography #foodgasm #foodblogger #foodlover #foodpics #foodpic #foodies #foods #foodblog #foodgram #foodlovers #foodstyling #foodiesofinstagram #foodart #fooddiary #goodfood #foodlove #foodphoto #foodiegram #foodoftheday #foodshare #foodforthought #foodandwine #lovefood #foodbeast

#chef #cheflife #chefsroll #chefsofinstagram #chefslife #chefmode #chefs #chefstalk #pastrychef #masterchef #homechef #instachef #privatechef #personalchef #topchef

טיפ 5: השתמשו בסטוריס

לאחרונה זה נראה שכולם באינסטגרם משתמשים בסטוריס, למעשה מעל 500 מיליון משתמשי אינסטגרם משתמשים בסטוריס מדי יום. לסטוריס באינסטגרם יש מיקום מעולה ממש בראש כל פיד. ומכיוון שהם נעלמים תוך 24 שעות, אנשים נמשכים לעברם כי הם לא רוצים להחמיץ את הסטורי.

בין אם אתם רוצים להשיג יותר עבודות לעסק השף הפרטי שלכם, יותר מבקרים באתר / בלוג אוכל שלכם או מכוונים להיות משפיעני רשת בתחום האוכל, רשת האינסטגרם היא אחד הכלים הטובים ביותר שתוכלו להשתמש בהם כדי לעשות את כל זה ועוד.

תמיד עדיף לאזן בין איכות וכמות, אז אל תפחדו אם תמונות המטבח מאחורי הקלעים לא מעוצבות בצורה מושלמת, העוקבים שלכם הולכים להעריך את תמונות האוכל, את המחויבות שלכם למלאכה הקולינרית שלכם כמו גם לקבל הצצה לחיים שלכם כשף פרטי.

מחפשים שירותי שיווק לשף פרטי? השאירו פרטים ונחזור אליכם

כרטיס ביקור דיגיטלי לשף פרטי

כרטיס ביקור דיגיטלי המותאם לנייד עבור העסק שלך​

למה לבחור בכרטיס שלנו?

מותאם לשף פרטי

יותר פניות מלקוחות

חיסכון בעלויות

כרטיס ביקור דיגיטלי בעיצוב ובצבעים המותאמים לעסק השף הפרטי שלך אשר יאפשר לך לשתף עם לקוחותיך את פרטי ההתקשרות עם העסק ולהשיג לקוחות חדשים.

כל הזכויות שמורות לאתר echef.co.il © 2020 מבית lnd.co.il כרטיס ביקור דיגיטלי